چگونه به بهبود عملکرد کلیه بعد از دیالیز برای بیماران مبتلا به مرحله 4 CKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بهبود عملکرد کلیه بعد از دیالیز برای بیماران مبتلا به مرحله 4 CKD

من بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه هستم، در حال حاضر در زمان اند دیالیز. اما من پیدا عملکرد کلیه من در حال حاضر بسیار بد است، چگونه باید بکنم به بهبود عملکرد کلیه من؟ بیمارانی که دیالیز را همین سوال مانند این بیمار رو به رو هستند. که به دلیل عوارض جانبی دیالیز است.
چه دیالیز عوارض جانبی دارد؟
عوارض جانبی شایع ترین دیالیز خستگی است، بیماران مانند بسیار ضعیف است و به نظر می رسد و می تواند مراقبت از خود را ندارد. دلیل آن این است که به دلیل دیالیز باعث نشانه دیگری از اشتها کم است. هیچ انرژی خواهد شد مردم بیشتر و بیشتر ضعیف شده. علاوه بر این، از مهم ترین عوارض جانبی است دیالیز است که در بیماری کلیوی را درمان هدف نیست اما هدف کاهش علائم بیماران. در نتیجه بخش استراحت خوب از عملکرد کلیه به جای آسیب آن را بهبود بخشد.
بهبود عملکرد کلیه با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر طب چینی است که خوب است در بیماری درمان از درون غیر از طب غربی از علائم است. این درمان توسط اعمال بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang برای سال های بسیاری را اختراع کرد. ترویج گردش خون و استاز خون، رگ های خونی گشاد، مورچه التهاب و ضد انعقاد، bothe از آنها توابع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می باشد. که گردش خون کلیه را بهبود بخشد به کلیه به اندازه کافی خون را از طریق. پس از آن کلیه خواهد بازی را به توابع خود را می دهد و تقویت پاسخ ایمنی. بنابراین کلیه دور از عوارض و علائم دیگر را حفظ خواهد کرد.
بیماران لازم نیست که در مورد عوارض جانبی از همه درمان در این بیمارستان نگران باشید. همه درمان ها در اصل طب چینی است. با ما هم +86 18633865632 در تماس باشید: در صورتی که منافع در درمان و یا می خواهید برای بهبود سلامت خود، لطفا یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال، شما می توانید واتساپ / وایبر استفاده کنید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: